Srbija Srbija | Putovanja

| ĐAVOLJA VAROŠ - čudo prirode - 1 noćenje



Đavolja varoš – čudo prirode

Kopaonik, Vrnjačka banja i Župa aleksandrovačka
2 dana / 1 noćenje, autobusom
30.-31. jul 2022., 27.-28. avgust 2022.

Program putovanja:
1. DAN – Beograd (Čačak) – Kuršumlija – Đavolja Varoš – Kopaonik
Polazak iz Čačka je u 07:00. Polazak sa Novog Beograda (bivša okretnica autobusa 43, a sadašnje stajalište autobusa br 60, pored Brankovog mosta, preko puta TC Ušće) u 07:30 h (tačno vreme biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Putovanje autobusom u pravcu Kuršumlije. Odlazak do Kuršumlije u kojoj se nalaze prve dve značajnije zadužbine srpskog vladara Stefana Nemanje. To su crkve posvećene Bogorodici i svetom Nikoli. Po predanju su od olovnog krova crkve svetog Nikole pravljeni kuršumi pa je i grad dobio ime Kuršumlija.
Nastavak puta ka Đavoljoj varoši i obilazak jedinstvenog spomenika prirode koji je ušao u finalni izbor 7 novih čuda prirode. Tamo se, u “Đavoljoj” i “Paklenoj” jaruzi nalaze 202 zemljane figure, različitih oblika i dimenzija, visine od 2 do 15 m, širine od 0,5 do 3 m, sa kamenim kapama na vrhu. One nastaju kao rezultat specifičnog erozivnog procesa koji traje vekovima. Figure se obrazuju, rastu, menjaju, skraćuju, postepeno (vrlo sporo) nestaju i ponovo stvaraju. Deluje nestvarno…Ovaj geomorfološki fenomen je jedinstven u našoj zemlji i vrlo redak u svetu. Slobodno vreme za ručak ili odmor. Nastavak puta ka Kopaoniku. Dolazak u hotel. Noćenje.

2. DAN – Kopaonik – Aleksandrovac – Vrnjačka banja – Beograd (Čačak)
Doručak. Zajednična šetnja i uživanje u planinskoj prirodi nacionalnog parka Kopaonik. Polazak ka Aleksandrovcu i odlazak na fakultativnu degustaciju vina i zakusku u Vinogradima Nikolić. Aleksandrovačka župa je jedno od mesta u Srbiji sa najdužom neprekinutom tradicijom vinogradarstva. Ovde je i knez Lazar imao svoje vinograde, a francuski konzul Deko je 1904. župu nazvao srpskom Šampanjom, poredivši je sa tom oblašću u Francuskoj pre svega zbog klime, koja izuzetno pogoduje uzgoju vinove loze.
Dolazak u Vrnjačku banju, mesto u kojem su još Rimljani otrkili lekovita svojstva termalnih voda. Banja ima 7 lekovitih izvora. Pored toga poznata je po parkovima kroz koje voze fijakeri (nekada su se u njima vozili Desanka Maksimović, Ivo Andrić, Maksim Gorki, Danilo Bata Stojković…). Nezaobilazno mesto u Vrnjačkoj banji je most ljubavi, prvi na kojem je u Srbiji započeo običaj “vezivanja” ljubavi, stavljanjem katanac sa imenima dvoje zaljubljenih na ogradu mosta.
Polazak ka Beogradu (Čačku) i povratak u večernjim časovima. Kraj programa.  

Redovna cena aranžmana 6 900 RSD
Snižena cena aranžmana 5.600 RSD

-Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate-

NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja;
– Plaćanje kreditnom karticom: Visa, Master, Maestro, Dina, (isti uslovi kao gotovina);
– Čekovima građana na maksimalno 2 rate;
– Preko računa,  uz izdatu  profakturu 

ARANŽMAN OBUHVATA:
– Prevoz modernim, visokopodnim turističkim autobusom sa audio-video opremom i klimom
– 1 noćenje sa doručkom u JAT apartmanima ili hotelu Club A na Kopaoniku, ili sličnom objetku
– Boravišnu taksu za smeštaj na Kopaoniku
– Hotelsko osiguranje
– Usluge vodiča u svakom autobusu
– Troškove organizacije putovanja.

ARANŽMAN NE OBUHVATA:
– Obilazak vinograda, podruma, Parka sa životinjama, degustacija vina i zakuska u vinariji – 900 RSD;
– Ručak u restoranu:
– meni 1: Đavolji ražnjić, mešana salata, lepinja – 1700 RSD;
– meni 2: Teletina ispod sača, mešana salata, lepinja – 1900 RSD;
– meni 3: Jagnjetina ispod sača, mešana salata, lepinja – 2000 RSD;
– Doplata za jednokrevetnu sobu – 2000 RSD;
– Doplata za polazak iz Novog Sada – 20 €;
– Doplata za polazak iz Užica – 1200 RSD;
– Doplata za polazak iz Požege – 600 RSD;
– Individualne troškove putnika.

OPISI SMEŠTAJA:

Club A – Smešten u skijaškom odmaralištu Kopaonik, Hotel Club A nudi zatvoreni bazen, hidromasažnu kadu i razne tretmane masaže. Rekreativni sadržaji uključuju mali sportski teren i iznajmljivanje ski-opreme. Sve sobe imaju moderan nameštaj i drvene podove. Pogodnosti u sobama uključuju satelitsku televiziju i radio. Svaka soba ima veliki sef, radni sto, kao i besplatan pristup bežičnom internetu.

Jat apartmani – nalaze se u centru turističkog kompleksa Sunčani vrhovi na Kopaoniku. Uređeni su tako da podsećaju na kuće u planinskom stilu, sa puno drvenih elmenata i upotpunosti se uklapaju u planinski ambijent Kopaonika. Svi studiji i apartmani opremljeni su LCD teletvizijom sa satelitskim kanalima, gostima je dostupan wifi, frižider, šporet, kompletno posuđe, sto za ručavanje, kao i kupatilo sa tušem. U okviru hotela nalaze se restoran, bar, skijašnica i konferencijske sale.

NAPOMENE:

– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
-Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Srbije,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak;
telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.


PREDUGOVORNO OBAVEŠTAVANJE:
Ova oblast je regulisana članovima 93 i 94 ZOZP.

Pre zaključenja ugovora o organizovanju putovanja, povezanog putnog aranžmana ili izleta organizator, odnosno posrednik je u obavezi da putniku pruži sve informacije na srpskom jeziku, i to o:
1) osnovnim karakteristikama usluga putovanja:
1) odredištu, planu putovanja i periodu boravka, sa datumima i, ako je uključen smeštaj, broju obuhvaćenih noćenja;
2) prevoznom sredstvu, njegovim karakteristikama i kategoriji, mestu, datumu i vremenu polaska i povratka, trajanju i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz;
3) mestu, podacima o smeštajnom objektu (lokacija, vrsta, sadržina, kao i kategorija u skladu sa propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi) i podacima o opremljenosti i nivou komfora smeštajne jedinice (soba, studio, apartman) sa naznakom o vremenu ulaska u smeštaj, kao i o vremenu napuštanja smeštaja;
4) broju, vrsti i načinu usluživanja obroka, sa obaveznom naznakom o prvoj i poslednjoj usluzi u obejktu (na pr. Ručak-doručak )
5) približnoj veličini grupe;
6) jeziku na kojem će se usluge pružati ukoliko korišćenje drugih usluga na strani putnika zavisi od efikasne usmene komunikacije;
7) mogućnosti putovanja lica sa smanjenom pokretljivošću, a na zahtev putnika;
2) poslovnom imenu, sedištu, matičnom broju organizatora, broju telefona, kao i adresi e-pošte;
3) prodajnoj ceni iskazanoj u jedinstvenom iznosu u istoj valuti, koja pored usluga iz programa putovanja, odnosno posebnih zahteva putnika, sadrži i sve dodatne troškove, uključujući poreze, takse, kao i druge troškove, koji su, kao neodvojiv deo, neophodni za realizaciju putovanja;
4) načinu plaćanja, kao i iznosu ili procentu cene koji treba da budu plaćeni kao depozit i načinu i dinamici plaćanja preostalog iznosa;
5) minimalnom broju putnika, ako je to uslov za realizaciju putovanja i krajnjem roku za obaveštavanje putnika za slučaj otkazivanja, navedeno u tač. 11. OUP;
6) zahtevima za pasoš i vizu, uključujući i okvirne periode potrebne za pribavljanje vize i informacije o zdravstvenim formalnostima u zemlji odredišta;
7) mogućnosti da putnik raskine ugovor u bilo kom trenutku pre otpočinjanja turističkog putovanja, uz plaćanje odgovarajuće naknade u skladu sa tač. 12 OUP;
8) dobrovoljnom ili obaveznom osiguranju koje pokriva troškove raskida ugovora od strane putnika ili troškove pomoći, uključujući repatrijaciju, u slučaju nezgode, bolesti ili smrti.

Ukoliko tačno vreme datumu i vremenu polaska i povratka, i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz u vreme zaključenja ugovora nije utvrđeno, organizator, odnosno posrednik će obavestiti putnika o približnom vremenu polaska i povratka.

U ovom slučaju, organizator, odnosno posrednik će, najkasnije u periodu od 48 sati pre otpočinjanja putovanja, obavestiti putnika o tačnom vremenu polaska i povratka.

Organizator je dužan da sve podatke koji su sastavni deo predugovornog obaveštavanja prenese posredniku, sa kojim ima zaključen ugovor o prodaji turističkog putovanja.

Obratite pažnju da ako organizator ili posrednik ne pruže putniku informacije u pogledu drugih troškova, koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom prodajnom cenom turističkog putovanja, putnik nije obavezan da te troškove snosi.

Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, Čačak, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.

Uz ovaj program važi cenovnik br. 2 od 05.05.2022.

Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000050073) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

Srbija | Putovanja

telefon.png

last-minute.png

telefon.png

×

INFORMACIJE I KONTAKT TELEFONI

POSLOVNICA BEOGRAD
HEDONIC TRAVEL BEOGRAD
(Gavrila Principa 52)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 19:00
Subota: 09:00 - 15:00

Telefoni:
tel: +381 11 3 66 00 22
tel: +381 11 3 66 44 55

E-mail: info@hedonictravel.rs


OVLAŠĆENI SUBAGENT - NOVI SAD
HEDONIC TRAVEL 021
(Jovana Subotića 21, lokal 1)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 16:30

Telefoni:
+381 21 6610 745

E-mail: hedonic021@hedonictravel.rs


×

Newsletter (prijava)

Ostavite nam email adresu, kako bi Vas obaveštavali o aktuelnim ponudama.



* Prijavom ste saglasni da Vas možemo povremeno obaveštavati o aktuelnim ponudama