Srbija Srbija | Putovanja

| RAJAČKE PIMNICE I KRSTARENJE ĐERDAPSKOM KLISUROM - 1 noćenje



Rajačke pimnice i krstarenje Đerdapskom klisurom
Sa mogućnošću fakultativne posete Rajkovoj pećini i arheološkom nalazištu Lepenski vir

2 dana / 1 noćenje, autobusom
21-22. maj 2022.
Bez doplate za polazak iz Beograda i Čačka

Naredni polasci:  18-19. jun 2022.  ;  16-17. jul 2022.  ;  13-14. avgust 2022.  ;  17-18. septembar 2022.  ;  08-09. oktobar 2022.  

PROGRAM PUTOVANJA:
1. DAN: BEOGRAD (ČAČAK) – RAJAČKE PIMNICE
Polazak iz Beograda u 07:30h sa stajališta gradskog prevoza preko puta TC Ušće (pored Brankovog mosta) i skejt parka. Tačno vreme polaska iz Čačka biće naknadno objavljeno. (tačno vreme polaska iz Beograda i Čačka biće poznato najkasnije dan pred putovanje – organizator šalje obaveštenje svim putnicima sa svim detaljima polaska). Polazak prema jedinstvenom gradu vina, Rajačkim pimnicama. Vožnja preko Majdanpeka.
Fakultativna poseta Rajkovoj pećini, najvećoj pećini u Srbiji koja je dostupna turistima u našoj zemlji. Hajduk Rajko je kažu u ovoj pećini negde skrivao blago koje je otimao od Turaka. Proći ćemo oba „horizonta“, i suvi i rečni (ovde izvire zlatonosna reka Pek), a zatim nastaviti put preko Homoljskih planina.
Rajačke pimnice – dolazak u selo Rajac i obilazak vinskih podruma uz ručak i vino. Naselje vina, Rajačke Pimnice (ili Pivnice, kako je drugi izgovor ovog naziva) potiču iz polovine 19. veka. Iako izgledom podsećaju na omanje selo, pimnice su u stvari građevine namenjene proizvodnji i čuvanju vina. Ovakav stil gradnje sa ukopanim podrumima pogoduje sazrevanju vina, zbog temperature koja je ne varira previše tokom godine. Klimatski uslovi i vrsta zemljišta u Negotinskoj krajini jako pogoduju uzgoju vina, te su još stari Rimljani načinili vinograde u ovoj oblasti.
Danas se u Rajačkim pimnicama nalazi oko 60 aktivnih vinarija, posvećenih proizvodnji kvalitetnih vina, kako od starih autohtonih sorti, tako i od uvezenih. Videćemo i kako izgleda staro seosko groblje i čuti zašto se na spomenicima nalaze svastike!
Ručak uz vino u pimnici C’est la vie. (seljačko predjelo(domaće dimljeno meso,domaća dimljena slanina,domaći kravlji sir), sezonska salata, pogača, sarma, meso pod sačem, domaći kolači, a vino je u neograničenim količinama). Dolazak u Negotin i smeštaj u hotel. Noćenje.

2. DAN: NEGOTIN – KLADOVO – LEPENSKI VIR – BEOGRAD
Doručak.  Šetnja Kladovom. Slobodno vreme ili Fakultativni odlazak do HE Đerdap i obilazak jedna od najvećih hidroelektrana u Evropi, sa ogromnim prevodnicama za brodove. Ova građevina, stvorena zajedničkim naporom tadašnje Jugoslavije i Rumunije, i dalje predstavlja građevinsko, arhitektonsko i energetsko čudo.
Polazak za Tekiju i ukrcavanje na brod. Đerdapska klisura ili Gvozdena vrata Evrope jedan je od najimpozantnih prizora na starom kontinentu. Kod golubačke tvrđave Dunav se od ogromne reke široke 6,5 kilometara sužava na samo nekoliko stotina metara. Dunav posle toga prolati kroz ogromnu klisuru kojom je nekada Panonsko more oteklo u Pont. U klisuri Dunav postaje i najdublja reka u Evropi sa čak 94 metra dubine, dok se litice iznad reke podižu na preko 700 metara visine.
Pogled na statuu dačkog Kralja Decebala, koja je isklesana u prirodnoj steni na Rumunskoj strani Klisure. Visoka je 40 metara i najveći je vajarski portret Evrope. Izgradnja je trajala deset godina, a cena skulpture dostigla je million dolara. Po završetku krstarenja Đerdapom, iskracavanje u Tekiji i ulazak u autobus.
Fakultativni obilazak arheološkog nalazišta Lepenski Vir.
Vožnja ka Golupcu i Beogradu. Povratak u kasnim večernjim satima. Kraj programa.

Cena aranžmana iznosi 11.850 rsd
Snižena cena aranžmana 9 900 rsd

NAČIN PLAĆANJA:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Plaćanje na dve rate maksimalno čekovima građana,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa uz izdatu profakturu 

ARANŽMAN OBUHVATA:
– Prevoz modernim, visokopodnim turističkim autobusom sa audio-video opremom, klimom, kapaciteta do 55 sedišta
– Smeštaj u Negotinu na bazi 1 noćenja sa doručkom (1/2 ,1/3 sobe).
– Ručak u Rajačkim pimnicama (ručak i vino u neograničenim količinama);
– Krstarenje Đerdapskom klisurom
– Usluge vodiča u svakom autobusu
– Troškove organizacije putovanja.

ARANŽMAN NE OBUHVATA:
Fakultativne izlete:
– Ulaznice za HE Đerdap uz pratnju lokalnog vodiča – 500 RSD;
– Ulaznice za Rajkovu pećinu – 300 RSD,
– Ulaznica za arheološko nalazište Lepenski Vir – 500 RSD,
– Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit,
– Doplata za polazak iz Novog Sada (transfer) 20€,
– Doplata za polazak iz Užica – 1200 RSD,
– Doplata za polazak iz Požege – 600 RSD,
– Individualne troškove putnika.

NAPOMENE:
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta,
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
-Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Srbije,
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
– Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska,
– Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
– Putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
– Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

PREDUGOVORNO OBAVEŠTAVANJE:
Ova oblast je regulisana članovima 93 i 94 ZOZP.

Pre zaključenja ugovora o organizovanju putovanja, povezanog putnog aranžmana ili izleta organizator, odnosno posrednik je u obavezi da putniku pruži sve informacije na srpskom jeziku, i to o:
1) osnovnim karakteristikama usluga putovanja:
1) odredištu, planu putovanja i periodu boravka, sa datumima i, ako je uključen smeštaj, broju obuhvaćenih noćenja;
2) prevoznom sredstvu, njegovim karakteristikama i kategoriji, mestu, datumu i vremenu polaska i povratka, trajanju i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz;
3) mestu, podacima o smeštajnom objektu (lokacija, vrsta, sadržina, kao i kategorija u skladu sa propisima zemlje u kojoj se objekat nalazi) i podacima o opremljenosti i nivou komfora smeštajne jedinice (soba, studio, apartman) sa naznakom o vremenu ulaska u smeštaj, kao i o vremenu napuštanja smeštaja;
4) broju, vrsti i načinu usluživanja obroka, sa obaveznom naznakom o prvoj i poslednjoj usluzi u obejktu (na pr. Ručak-doručak )
5) približnoj veličini grupe;
6) jeziku na kojem će se usluge pružati ukoliko korišćenje drugih usluga na strani putnika zavisi od efikasne usmene komunikacije;
7) mogućnosti putovanja lica sa smanjenom pokretljivošću, a na zahtev putnika;
2) poslovnom imenu, sedištu, matičnom broju organizatora, broju telefona, kao i adresi e-pošte;
3) prodajnoj ceni iskazanoj u jedinstvenom iznosu u istoj valuti, koja pored usluga iz programa putovanja, odnosno posebnih zahteva putnika, sadrži i sve dodatne troškove, uključujući poreze, takse, kao i druge troškove, koji su, kao neodvojiv deo, neophodni za realizaciju putovanja;
4) načinu plaćanja, kao i iznosu ili procentu cene koji treba da budu plaćeni kao depozit i načinu i dinamici plaćanja preostalog iznosa;
5) minimalnom broju putnika, ako je to uslov za realizaciju putovanja i krajnjem roku za obaveštavanje putnika za slučaj otkazivanja, navedeno u tač. 11. OUP;
6) zahtevima za pasoš i vizu, uključujući i okvirne periode potrebne za pribavljanje vize i informacije o zdravstvenim formalnostima u zemlji odredišta;
7) mogućnosti da putnik raskine ugovor u bilo kom trenutku pre otpočinjanja turističkog putovanja, uz plaćanje odgovarajuće naknade u skladu sa tač. 12 OUP;
8) dobrovoljnom ili obaveznom osiguranju koje pokriva troškove raskida ugovora od strane putnika ili troškove pomoći, uključujući repatrijaciju, u slučaju nezgode, bolesti ili smrti.

Ukoliko tačno vreme datumu i vremenu polaska i povratka, i mestu zaustavljanja i presedanja za prevoz u vreme zaključenja ugovora nije utvrđeno, organizator, odnosno posrednik će obavestiti putnika o približnom vremenu polaska i povratka.

U ovom slučaju, organizator, odnosno posrednik će, najkasnije u periodu od 48 sati pre otpočinjanja putovanja, obavestiti putnika o tačnom vremenu polaska i povratka.

Organizator je dužan da sve podatke koji su sastavni deo predugovornog obaveštavanja prenese posredniku, sa kojim ima zaključen ugovor o prodaji turističkog putovanja.

Obratite pažnju da ako organizator ili posrednik ne pruže putniku informacije u pogledu drugih troškova, koji nisu obuhvaćeni jedinstvenom prodajnom cenom turističkog putovanja, putnik nije obavezan da te troškove snosi.


Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca Ministarstva turizma OTP 187/2021.
Uz ovaj program važi cenovnik br. 2 od 05.05.2022.

OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа. Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret. Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, uz dostаvu rаčunа nа uvid ili drugog dokаzа o kupovini (kopijа rаčunа, slip i sl.). Prodаvаc je dužаn dа potrošаču izdа pisаnu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklаmаcije, odnosno sаopšti broj pod kojim je zаvedenа njegovа reklаmаcijа u evidenciji primljenih reklаmаcijа. Prodаvаc je dužаn dа bez odlаgаnjа, а nаjkаsnije u roku od 8 dаnа od dаnа prijemа reklаmаcije, pisаnim ili elektronskim putem odgovori potrošаču nа izjаvljenu reklаmаciju. MESTO ODREĐENO ZA PRIJEM REKLAMACIJA: Jungman Travel d.o.o., Pivarska 13, Čačak; telefon: +381 32-34-34-10; e-mail: jungmantravel@mts.rs; Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, tokom korišćenja smeštaja i prevoza kao i nakon završetka usluge je: Ivan Petrovic.
Turistička agencija JUNGMAN TRAVEL poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € (polisa osiguranja br. 470000050073) osiguravajuće kompanije “TRIGLAV osiguranje a.d.o.”. za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu: TRIGLAV osiguranje a.d.o. Novi Beograd, Milutina Milankovića 7A, tel: +381 11 33 05 100, e-mail: office@triglav.rs

 
Srbija | Putovanja

telefon.png

last-minute.png

telefon.png

×

INFORMACIJE I KONTAKT TELEFONI

POSLOVNICA BEOGRAD
HEDONIC TRAVEL BEOGRAD
(Gavrila Principa 52)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 19:00
Subota: 09:00 - 15:00

Telefoni:
tel: +381 11 3 66 00 22
tel: +381 11 3 66 44 55

E-mail: info@hedonictravel.rs


OVLAŠĆENI SUBAGENT - NOVI SAD
HEDONIC TRAVEL 021
(Jovana Subotića 21, lokal 1)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 16:30

Telefoni:
+381 21 6610 745

E-mail: hedonic021@hedonictravel.rs


×

Newsletter (prijava)

Ostavite nam email adresu, kako bi Vas obaveštavali o aktuelnim ponudama.



* Prijavom ste saglasni da Vas možemo povremeno obaveštavati o aktuelnim ponudama