Egipat 2021 Hurgada 2021 Hoteli 4*

| SEAGULL RESORT 4* - Sakkala

SEA GULL HURGADA BEACH 4* http://www.hurghadaseagull.com/

Lokacija: Hotelski kompleks Seagull Beach Resort, nalazi se na obali, u turističkom centru starog dela Hurgade, Sakala, u blizini brojnih sadržaja: barova, restorana, prodavnica, šoping centra i Marine. Od najnovijeg centra, Memša, udaljen je oko 5 km a od aerodroma 10 km. Sastoji se iz dve zgrade, svaka ima svoju recepciju, restoran i peščanu plažu. Jedna plaža je peščana laguna sa postepenim ulaskom u vodu a druga na ulazu u more ima korale i ponton. Gosti mogu koristiti obe plaže bez obzira u kojoj zgradi su smešteni. Gostima su na raspolaganju peškiri, ležaljke i suncobrani pored bazena i na plaži.

Sobe: Ima ukupno 711 soba opremljenih kupatilom (tuš/wc), fenom, SAT TV, telefonom, klima uređajem, sefom, mini barom, balkonom ili terasom.

Hotelski sadržaj: Gostima su na raspolaganju 2 glavna restorana (Cleopatra I Nefertiti), 5 restorana pored plaže raznih nacionalnih kuhinja (uključeni su u all inclusive od 13 do 15 h osim restorana morskih plodova i kineskog), 8 barova (u lobiju, nekoliko na plaži i pored bazena), diskoteka, internet centar, salon lepote, bioskop, servis za pranje i peglanje veša,shopping centar sa 150 prodavnica.

Sport i zabava: Pored 5 spoljašnjih (2 se greju zimi) bazena za decu i odrasle, resort  ima i Aqua park sa 9 tobogana i vodopada, stoni tenis, teniske terene, squash terene, odbojku na plaži, bilijar, sportove na vodi i ronilački centar. U sklopuspa centara su: slana soba, tursko i parno kupatilo, saune i prostorije za masažu. Profesionalni animatorski tim organizuje dnevnu i večernju zabavu svih gostiju, a najmlađi, pored dečijeg dela Aqua park, na raspolaganju imaju igralište, klub i dečiji meni u restoranu.

Usluga: All inclusive (sve uključeno) po hotelskim pravilima, na bazi samoposluživanja - izbor više jela. Doručak, ručak, večera, užine, lokalna alkoholna I bezalkoholna pića u skladu sa radnim vremenom barova I restorana.



Aerodormske takse su uključene u cenu koja je iskazana u tabeli

Cene su izražene u € po osobi za 6/13 noći na bazi navedene usluge

SEAGULL RESORT ****
HURGHADA
STANDARDNA SOBA  (STANDARD)
TERMIN OD 20.02 20.02 27.02 27.02 06.03 06.03 13.03 13.03 20.03 20.03 27.03 27.03
TERMIN DO 27.02 06.03 06.03 13.03 13.03 20.03 20.03 27.03 27.03 03.04 03.04 10.04
BROJ NOCENJA 6 13 6 13 6 13 6 13 6 13 6 13
ALL INCLUSIVE  6/13 noćenja 08/15 dana 
ADULT 425 565 430 575 435 580 435 580 435 580 435 580
JEDNOKREVETNA 485 695 495 715 500 725 500 725 500 725 500 725
1. DETE 2 -13 GODINA 275 275 275 275 275 275 275 275 275 275 275 275
2. DETE 2 - 6 GODINA 275 275 275 275 275 275 275 275 275 275 275 275
2. DETE 6 - 13 GODINA 365 435 370 445 370 445 370 445 370 445 370 445


•  Datum iz tabele se odnosi na period boravka.•  Cena  aranžmana je izražena u eur po osobi plaća se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

•  Cena  aranžmana je izražena u eur po osobi plaća se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

•  Datum iz tabele se odnosi na period boravka.

PROGRAM PUTOVANJA: 

1. Dan – Beograd – Hurgada. Početak programa putovanja sastankom učesnika na aerodromu „Nikola Tesla“ u Beogradu, 2 SATA PRE ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA POLETANJA AVIONA (proveriti dva dana ranije tačno vreme poletanja aviona i mesto sastanka). Prevoz avionom (redovna linija kompanije Air Cairo), na relaciji Beograd – Hurgada, planirano vreme poletanja iz Beograda 05:30h (let traje oko 3h i 30 min). Avio kompanija zadržava pravo promene vremena leta. Planirano sletanje u Hurgadu je 10:00h po lokalnom vremenu. Po sletanju, transfer do izabranog smeštaja. Noćenje.

 2 – 7 / 14. Dan – Boravak na bazi 6/13 noćenja u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.

 7 / 14. Dan –  Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma u večernjim satima. 08/15. dan: Hurgada – Beograd. Let za Beograd. Predviđeno poletanje za Beograd (po lokalnom vremenu) letom SM 387 oko 02.00h. Sletanje u Beograd predviđeno oko 04.30h. Kraj programa. Važna napomena za vreme poletanja: Prema obaveštenju i potvrdi avio kompanije Air Cairo zbog najavljenih radova na rekonstrukciji Aerodroma „ Nikola Tesla“, Air Cairo zadržava pravo promene ugovorenih preliminarnih vremena letova navedenih u programu putovanja. Molimo Vas da ovu činjenicu imate u vidu prilikom rezervacije aranžmana.

 

 CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

* prevoz avionom (redovna linija) na relaciji Beograd – Hurgada – Beograd kompanijom Air Cairo

* avio takse koje na dan objavljivanja programa iznose ukupno oko 51.02 € (takse aerodroma Nikola Tesla i taksa aerodroma u Hurgadi) i YQ taksu (aviokompanijska doplata za gorivo) koja na dan objavljivanja programa iznosi 24.98 € - tako da ukupan iznos takse iznosi 76 € na dan objavljivanja programa. Takse su podložne promenama, a visina iznosa doplate za gorivo zavisiće od poskupljenja cene goriva pred realizaciju leta, u odnosu na ugovorenu. Deca od 0 do 2 godine takse ne plaćaju.

* transfer u Hurgadi na relaciji aerodrom – smeštaj - aerodrom

* smeštaj u hotelima na bazi izabrane usluge prema tabeli iz cenovnika (6/13 noćenja)

* usluge  lokalnog vodiča na engleskom jeziku.

* troškove kompletne organizacije i vođenja aranžmana

 CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

* troškove PCR terstiranja  po sletanju u Hurgadu, na aerodromu 30$ ili u Srbiji po važećim cenama

Obavezno međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19

* egipatsku vizu (besplatno za državljane Srbije do 30.04.2021.)

* obroke u avionu

* troškove fakultative koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor zaključen sa organizatorom izleta - inostranom agencijom, a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, i organizator izleta može ponuditi korigovane, više cene u odnosu na zainteresovani broj putnika koje isti nisu u obavezi da prihvate, a u skladu sa mogućnostima organizatora fakultativnog izleta – ino partnera)

* individualne troškove

* ekstra hotelske troškove

  POPUSTI:

* Cene za decu (prvo i drugo dete): važe samo u slučaju  kada deca dele sobu sa dve odrasle osobe.

* Popusti za decu važe isključivo u pratnji dve odrasle osobe, prema uslovima naznačenim u tabelama.

USLOVI I NAČINI PLAĆANJA ARANŽMANA:

• svi navedeni iznosi koji su u eur, plaćaju se u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate.

• 40% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 15 dana pre putovanja

• platnim karticama (Visa, Dina, Master, Maestro,)

Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa, odnosno garantovan je samo iznos uplaćene akontacije, a ostatak je podložan promeni.

Hedonic Travel zadržava pravo da propiše drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude, kao i za zaposlene u firmama/sindikatima sa kojima agencija zaključi poseban ugovor.

OPIS SMEŠTAJNIH JEDINICA (fotografije smeštaja su dostupne u agenciji i na web-stranici www.hedonictravel.rs)

VAŽNE NAPOMENE:

VAŽNO: Ovaj program putovanja sačinjen je na osnovu uslova koji su na snazi u trenutku objavljivanja, što znači da, usled okolnosti koje su uzrokovane pandemijom Covid-19, ili iz drugih objektivnih razloga, može doći do promena, na koje organizator putovanja ne može uticati, a koje se tiču raspoloživosti smeštajnih kapaciteta, načina usluživanja obroka, odsustva pojedinih sadržaja u hotelu, važećih pravila za avio prevoz, pravila za prelazak granica i sl. što molimo da imate u vidu. U slučaju navedenog, organizator putovanja zadržava pravo promene smeštajnog kapaciteta na licu mesta, u okviru uslova predviđenih Zakonom. Imajući u vidu specifičnost novonastale situacije usled pandemije Covid-19, obaveza je putnika da se precizno upozna sa zdravstvenim i svim drugim propisanim uslovima, koji su važeći u periodu realizacije putovanja, kako u RS tako i u tranzitnim i odredišnim destinacijama, te da te uslove striktno poštuje, kao i da sledi propisana pravila ponašanja i uputstva nadležnih u svim segmentima putovanja. Organizator putovanja nema bilo kakvih ingerencija niti mogućnosti da predviđena pravila i uslove menja, niti da svoje putnike amnestira od eventualnih posledica kršenja obvezujućih normi. Obaveza je putnika da poseduju u toku putovanja masku i rukavice. S obzirom na novonastalu situaciju, procedure na graničnim prelazima kao i na mogućnost nastupanja nepredviđenih situacija, i u toku putovanja, organizator putovanja ne može garantovati predviđenu satnicu dolaska na destinaciju i povratka, te iz istih razloga zadržava pravo promene rute putovanja (granični prelaz ili pak zemlja tranzita može biti promenjena, kao i pravo promene redosleda odvijanja pojedinih sadržaja iz programa putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče. Putnik potvrđuje da je upoznat sa mogućnostima promene formalnih uslova zahtevanih od strane nadležnih epidemioloških i državnih vlasti, od trenutka zaključenja ugovora pa do završetka putovanja, koji se uslovi moraju poštovati, a kako se radi o opšte poznatim okolnostima koje se, u ovoj specifičnoj opšteprisutnoj situaciju menjaju iz dana u dan, ove promene (popunjavanje određenih formulara na granici, posebni testovi koje zahteva odredišna ili tranzitna zemlja, eventualna izolacija itd. ) ne predstavljaju opravdan razlog za eventualni otkaz putovanja, i osnov isključenja primene Opštih uslova organizatora putovanja. Covid-19: Počevši od 01.09.2020., na snagu je stupila odluka Vlade Republike Egipat da je državljanima Srbije za ulazak u AR Egipat neophodan negativan PCR test na COVID-19 ne stariji od 72h. Zahtevani PCR test se može obaviti po sletanju na aerodrom u Hurgadi po ceni od 30 USD po osobi, koji se plaća na licu mesta. PCR test se može obezbediti i u R. Srbiji. U oba slučaja, deca uzrasta do 5,99 godina nisu u obavezi da prilože negativan PCR test. Obavezno je međunarodno putno zdravstveno osiguranje koje pokriva COVID-19; Turističke vize su ukinute za boravak do 30.04.2021.; Popunjenost kapaciteta hotela do 31.09. će biti do 50%, a od 01.10. do 75%; U standardnoj sobi, zavisno od hotela, maksimum osoba će biiti 2 odrasle osobe i dvoje dece do 12 godina; Ne postoji mogućnost smeštaja u trokrevetnim sobama; U autobusima za prevoz putnika koji imaju 50 sedišta, maksimum iskorišćenih sedišta će moći da bude 25 mesta; Turistima je zabranjeno da konzumiraju hranu i piće van hotelskog kompleksa; Turistima je zabranjen izlazak iz Hurgade, što znači da se izleti do Kaira i Luksora neće realizovati; Usled posledica epidemije COVID-19 pojedini sadržaji hotela neće biti dostupni (Spa centri – masaže, saune, animacije...); Na aerodromu, putnici će biti u obavezi da potpišu dokument da 14 dana pre puta nisu bili u kontaktu sa osobom koja je zaražena. Putnici moraju da popune Formular "Traveller Declaration Form" pre ulaska u avion. Zdravstveno putno osiguranje je obavezno i mora imati pokriće za Covid-19, detalji osiguranja moraju biti upisani u Formular. Putnici u ručnom prtljagu moraju imati maske i rukavice. Nove zaštitne mere povodom Covida-19, koje je vlada Republike Egipta navela u svom protokolu na destinaciji: Za prijavljivanje i odjavljivanje u hotelu, postupak će biti sličan onom kakav je bio ranije. Recepcionar će nositi masku, dok će u nekim hotelima na recepciji biti pleksiglas. Usluga u restoranima je po principu samoposluživanja (švedski sto) ili set menu-a. Ukoliko je samoposluživanje u pitanju, osoblje hotela će posluživati hranu u tanjir klijenata. Švedski sto neće dodirivati niko osim hotelskog osoblja. Osoblje će koristiti masku i rukavice. Posluživanje obroka može biti podeljeno u više delova, o čemu će putnici biti obavešteni na recepciji hotela. Klijenti ne moraju da nose maske tokom boravka u hotelu, na otvorenom. Neki hoteli će otkazati švedski sto, zavisno od broja gostiju i poslužiti će meni ili samo glavno jelo. Dečiji klubovi neće biti otvoreni ovog leta u većini hotela. U restoranima je rastojanje od dva metra između stolova, a isto je u barovima (minimum 1,5m). Postojaće udaljenost između suncobrana na plaži definisana protokolom. Na aerodromu klijenti uvek moraju nositi masku. Samo na pasoškoj kontroli će skinuti masku. U avionu su putnici obavezni da nose masku. Prilikom autobuskog transfera putnici su obavezni da stave masku. Ko ne bude imao masku, neće moći da uđe u avion/autobus. Napominjemo da se regulative i preporuke za putovanja menjaju često, stoga postoji mogućnost da neki od gore navedenih protokola, bude u međuvremenu promenjen.

Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona.

Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

Maloletna lica, ukoliko putuju bez oba ili sa jednim roditeljem, moraju imati saglasnost roditelja koji ne putuje, overenu kod notara.

NAPOMENE U VEZI SMEŠTAJA:

 U hotelske sobe/apartmane se ulazi prvog dana boravka od 15:00 časova (postoji mogućnost ranijeg ulaska), a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 12:00 časova. Smeštaj iz ove ponude registrovan je, pregledan i standardizovan od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Opis destinacija i smeštaja dostupan je u agenciji ili na web-stranici www.hedonictravel.rs . Opisi hotela su informativnog karaktera i preuzeti su sa web-stranica hotela. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru hotela organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od hotela. U većini hotela uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.

U pojedinim smeštajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje ili kreveti na sprat.

Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to isključivo zavisi od recepcije hotela.

Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini-bar, TV, klima uređaj, wi-fi internet...). Iako pojedini hoteli imaju svoje plaže, postoji mogućnost da se suncobrani i ležaljke doplaćuju

NAPOMENE:

Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja i Opštim uslovima putovanja organizatora putovanja. 

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti.

Putnici koji poseduju inostrani pasoš dužni su sami da se informišu kod nadležnog konzulata o uslovima koji važe za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno obezbede potrebne uslove i isprave. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz u Egipat.

Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu (25$ po pasošu).

 

Molimo Vas da pažljivo pročitate Opšte uslove putovanja!

Organizator putovanja je Turistička agencija Hedonic travel, licenca OTP br. 89/2020 kategorije A 40. Uz ovaj program važe Opšti uslovi putovanja Turističke agencije Hedonic Travel. Aranžman je rađen na bazi od minimum 125 prijavljenih putnika i usled nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre termina polaska. Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cene pre početka putovanja usled promene u kursu razmene valute ili promene u tarifama prevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima

Cenovnik Hurgada br. 1 ( 6/13 noćenja, avion, Zima 2021.) od 10.02.2021. do 28.02.2020

Organizator putovanja Hedonic travel, licenca OTP 89/2020 kategorije A 40 od 31.01.2020.godine.

MB 17038001, PIB 101440972, Gavrila Principa 52, Beograd

Polisa osiguranja broj 470000040550 od 01.10.2020.godine Akcionarskog društva za osiguranje

„TRIGLAV-OSIGURANJE ADO, BEOGRAD”

Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja agencije “HEDONIC TRAVEL” uskladjeni sa YUTA standardom

KORISNE INFORMACIJE:

KLIMA: Egipat se nalazi između dve pustinje, Sahare i Arapske pustinje, i između dva mora, Sredozemnog i Crvenog, a od juga ka severu teče Nil. Usled ovakvog položaja Egipat ima raznovrsnu klimu. Od aprila do oktobra je izuzetno toplo vreme, a od novembra do marta je nešto hladniji period. Tokom marta temperature naglo rastu. Tada vetar duva iz pustinje i temperature se povećavaju za oko 15o. Najtopliji mesec je avgust kada temperature dostižu 46-48 °C. Za period od jula do oktobra karakteristične su poplave Nila zbog čega je znatno povećana vlažnost. 

HRANA: Hrana je više začinjena nego u severnim, mediteranskim delovima. Od namirnica najčešće se koriste pirinač, piletina, govedina, jagnjetina sa puno povrća, kao i riba i morski plodovi.

VODA ZA PIĆE: Voda iz vodovoda nije za piće. Preporučujemo flaširanu vodu koju možete naći u svim prodavnicama i restoranima.

TELEFONIRANJE: Međunarodni i lokalni razgovori mogući su iz svih hotela i pošta. Pozivni broj za Egipat je 0020, a za Srbiju 00381 + pozivni broj grada, ali bez nule (npr. za Beograd 11 umesto 011) + korisnički broj. Važni brojevi: policija 122, vatrogasci 180, hitna pomoć 123.

KUPOVINA: Prodavnice uglavnom ne rade prepodne, a najbolje vreme za kupovinu je u večernjim satima. Postoje turističke prodavnice sa fiksnim cenama, ali je na većini mesta neophodno cenkanje. Treba biti oprezan pri kupovini robe jer postoji mogućnost da nije originalna kako se tvrdi, tako da visoka cena nije uvek garancija kvaliteta. U Egiptu se mogu kupiti kvalitetni proizvodi od pamuka, papirus, alabaster, parfemi, nakit, nargile... U prodavnicama i supermarketima u Egiptu nije moguće kupiti alkoholna pića.

BAKŠIŠ: Davanje bakšiša je tradicija u Egiptu. Neki restorani uključuju bakšiš, dok je na većini mesta ostavljeno gostima da o tome odlučuju. Lepim gestom smatra se ostavljanje bakšiša nosačima i spremačima u hotelu, kao i vozaču na povratku sa izleta.

VALUTA: L. E. - egipatska funta (1 euro je oko 17 L. E.). Menjačnice se nalaze u hotelima, bankama i na aerodromima, a kurs je svuda sličan. Najbolje je novac menjati u manjim iznosima u hotelu. Bankomati su najčešće u centru većih gradova i u boljim hotelima. Poželjno je novac kao i druge dragocenosti čuvati u sefu.

KATEGORIZACIJA: Kategorizacija hotela određena je od strane zvaničnih nacionalnih turističkih asocijacija i važi isključivo prema njihovim kriterijumima, koji nisu identični evropskim. Postoji mogućnost da neki hoteli u međuvremenu promene kategoriju u višu ili nižu od one koja se nalazi u našem katalogu. Za naknadnu promenu kategorije hotela, turoperator ne preuzima nikakvu odgovornost.

SOBE: Razmeštaj po sobama uvek vrši hotel, turoperator na to nema uticaja. Prosledićemo vaše želje hotelu, ali ne možemo garantovati njihovo ispunjenje. Broj jednokrevetnih soba u mnogim hotelima je ograničen, a veličina sobe, oprema i položaj nisu uvek identični sobama koje su prikazane u katalogu. U slučaju trokrevetnih i četvorokrevetnih soba (osim ako nije drugačije navedeno), slobodan prostor može biti manji nego u dvokrevetnoj sobi jer se obično u dvokrevetne sobe ubacuju pomoćni ležajevi kao treći ili četvrti krevet, npr. sofa ili krevet na rasklapanje, pa nisu uvek prema standardu u odnosu na klasične hotelske krevete, odnosno mogu biti nešto kraći ili uži. Porodične sobe, pored dva normalna kreveta, raspolažu još dodatnim pomoćnim ležajevima. Ne može se uvek garantovati francuski ležaj u dvokrevetnoj sobi, ali se može tražiti od hotela ukoliko gosti izričito zahtevaju. U nekim hotelima sefovi nisu u sobama već na recepciji hotela.

KLIMA UREĐAJI: Svi hoteli su klimatizovani (klima uređaji ili centralni sistem). U slučaju kvara ili drugih problema sa hlađenjem odmah reagujte i prijavite recepciji hotela.

HOTELSKA PONUDA: Kod većine hotela navedene su dodatne usluge koje se nude. U nekim All inclusive hotelima u Egiptu iznajmljuju se peškiri za plažu uz depozit koji se gostima vraća uoči povratka.

PLAŽA: Većina hotela ima svoje privatne peščane plaže o čijem održavanju hoteli sami brinu. Klimatski uslovi, vetar i morska struja, kiša, mogu naneti morsku travu, meduze i slično, te zbog toga može doći do ograničenja ili promena pravila kupanja ili upotrebe plaže, na šta organizator putovanja, nažalost, nema uticaja. Javno sunčanje u toplesu u Egiptu je zabranjeno. Broj ležaljki i suncobrana na plažama je ograničen. Sve plaže su peščane, ali mogu imati koralne grebene, pa je pristup vodi omogućen putem mola. Za vreme letnjih meseci potrebna je krema sa visokim zaštitnim faktorom jer sunce može biti veoma jako i ugroziti vaše zdravlje.

CENA ARANŽMANA: Objavljene cene u cenovnicima izražene su u eurima, ali se aranžman plaća isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan plaćanja po aranžmanu.

DOLAZAK NA AERODROM: Na aerodrom treba doći najmanje dva sata pre predviđenog vremena poletanja, kako bi svi putnici dobili putnu dokumentaciju od naših predstavnika koji su zaduženi za ispraćaj gostiju na aerodromu.

PROMENA REDA LETENJA: Zbog vremenskih, tehničkih ili organizacionih razloga (čak u vrlo kratkom vremenu pred put) može doći do promene vremena leta. Avio kompanije i organizatori putovanja u ovim okolnostima zadržavaju pravo na navedene promene i ne snose nikakvu odgovornost za iste. Tačne podatke o vremenu leta kao i ostale informacije putnici uobičajeno dobijaju 24 sata pred let, njihova obaveza je da kontaktiraju organizatora putovanja i provere da li je došlo do eventualnih promena reda letenja.

KAŠNJENJE LETOVA: Do kašnjenja letova na koje organizator putovanja nema uticaja, može doći iz različitih razloga (kvara na avionu, opterećenja vazdušnog prostora, nepovoljnih vremenskih uslova, štrajkova, nemira i sl.). Za nastale dodatne troškove ili neiskorišćene usluge ne snosimo odgovornost. Prvi i poslednji dan putovanja namenjeni dolasku na željenu destinaciju, odnosno odlasku sa nje, kao i transferima koje organizuje organizator putovanja, te molimo da posebno pažljivo pročitate uslove putovanja koji to bliže objašnjavaju.

PRTLJAG: Na letovima za Egipat i iz Egipta dozvoljena težina prtljaga je 20 kg, ručni prtljag 5 kg, a za bebe 10 kg. Neophodne stvari, kao sto su pasoš, novčanik, putna dokumenta, dragocenosti, lekovi i slično, uvek se nose u ručnom prtljagu. Zbog razlike u temperaturi poželjno je spakovati garderobu za slojevito oblačenje u ručni prtljag. U slučaju oštećenja ili kašnjenja prtljaga, odmah se obratite predstavniku aviokompanije ili osoblju na aerodromu (Lost&Found) kako biste zatražili odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report).

DOLAZAK NA DESTINACIJU: Nakon sletanja na aerodrom, prolaska kroz carinsku i pasošku kontrolu i nakon što podignete svoj prtljag, dočekaće vas naši predstavnici i otpratiti do autobusa koji će vas odvesti do odabranog mesta letovanja i željenog hotela.

TRANSFER: Naši predstavnici, koji će vas uputiti ka vama namenjenom prevoznom sredstvu do hotela, neće uvek biti u mogućnosti, zbog velikog broja putnika, da vas sve isprate do hotela. Transfer od aerodroma do hotela može biti organizovan i manjim autobusima što zavisi od broja putnika. Vreme transfera kod opisa hotela je orijentaciono, tako da pojedinačni transfer može biti vremenski kraći ili duži, zbog uslova u saobraćaju kao i usputnog iskrcavanja ili ukrcavanja putnika iz različitih hotela.

ULAZAK U ZEMLJU: Građanima republike Srbije za ulazak u Egipat potreban je pasoš (koji važi najmanje 6 meseci nakon povratka u zemlju) i viza koja se dobija I plaća na aerodromu. Putnici koji su strani državljani, dužni su da se sami informišu o viznom režimu koji važi između njihove države i Egipta.

 

 

 

telefon.png

last-minute.png

telefon.png

×

INFORMACIJE I KONTAKT TELEFONI

POSLOVNICA BEOGRAD
HEDONIC TRAVEL BEOGRAD
(Gavrila Principa 52)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 20:00
Subota: 09:00 - 15:00

Telefoni:
dežurni tel: +381 65 366 44 55 tel: +381 11 3 66 00 22
tel: +381 11 3 66 44 55

E-mail: info@hedonictravel.rs


POSLOVNICA NOVI SAD
HEDONIC TRAVEL 021
(Javana Subotića 21, lokal 1)


Radno vreme
Pon - Pet: 09:00 - 18:00

Telefoni:
dežurni tel: +381 65 800 50 10

E-mail: hedonic021@hedonictravel.rs


×

Newsletter (prijava)

Ostavite nam email adresu, kako bi Vas obaveštavali o aktuelnim ponudama.



* Prijavom ste saglasni da Vas možemo povremeno obaveštavati o aktuelnim ponudama